יום שני, 29 באוקטובר 2012

תיירות קולינרית - אוכל באנטליה


מסעדות באנטליה
אוכל באנטליה  - חוויה גסטרונומית אמיתית

אנטליה היא ללא ספק אחת מערי הנופש המרהיבות ביותר באזור אגן הים התיכון. אנטליה שוכנת בדרומה של מדינת טורקיה לחופו של הים התיכון. אנטליה מציעה למבקריה שלל אפשרויות תיור, בילוי ופנאי. אנטליה תתאים לכל סוג תייר ומשלבת אטרקציות שונות המיועדות לכל סגנון ועניין. אנטליה ידועה כאתר נופש המציע קלאבים מפוארים, מסעדות ומועדונים לצד אתרים היסטוריים ומסלולי טיול בטבע המקיף אותה. בנוסף, אנטליה ידועה במטבח העשיר שלה ובחוויה הקולינארית יוצאת הדופן אשר מלווה כל תייר בעת שהותו בעיר.

אוכל טורקי


המטבח הטורקי ידוע כמטבח עשיר ומגוון אשר השפיע רבות על תרבות האוכל העולמית. האוכל הטורקי עשיר בטעמים ותבלינים ועל כן, כל תייר באשר הוא ימצא את המאכל המתאים לו ולטעמו האישי. בין המאכלים המסורתיים ניתן למצוא לא מעט מאכלים מוכרים: בורקס טורקי, קבאב, שווארמה, שישליק, פודינג אורז ובקלוואה. אולם, באזורים המתויירים המבחר עצום ופונה לכל קהל יעד החל במאכלי ים ודגים וכלה באוכל סיני, איטלקי, צרפתי ואפילו יפני. בזכות החקלאות המפותחת באזור, הירקות ופירות הינם מרכיב בלתי נפרד מהתפריט המסורתי. ארוחה טיפוסית תורכב מבשר כבש או בשר טלה לצד ירקות טריים, שקדים, מאכלי קטניות שונות ותיבול מגוון ועשיר. הקינוחים הטורקיים גם הם מסמלים את אופיו הים תיכוני של האזור ומבוססים על דברי מאפה מתוקים כדוגמת בקלוואה או כנאפה. גם פירות עסיסיים ישמשו כקינוח בהתאם לעונה.

באנטליה לא נשארים רעבים


חבילות נופש לאנטליה מציעות מגוון רחב של בילויים ואטרקציות ולישראלים אין מה לחשוש בקשר למזון. מרבית התיירים הפוקדים את אנטליה שוהים בבתי המלון ובקלאבים המפוארים. אותם קלאבים מציעים לתייר שהות על בסיס אירוח "הכל כלול". וכך, מוצא עצמו התייר הממוצע מוקף בכל טוב וללא הרף. הקלאבים באנטליה ידועים ברמת האוכל הגבוהה, בשפע הארוחות והאוכל המוגש בהן. אלו המעוניינים לצאת מחוץ לתחומי המלון ימצאו בעיר אנטליה שפע מסעדות ובתי קפה. מבחר המסעדות הוא רב ומשלב בין מאכלים מקומיים למאכלים בינלאומיים נפוצים. כמו כן, ניתן למצוא באנטליה דוכני מזון טרי וזול. אין ספק שכל תייר אשר שב מאנטליה חוזר עם משקל עודף. אולם, מיותר לציין שהחוויה הקולינארית הינה חלק בלתי נפרד מחופשה מושלמת ביעד מושלם

למידע נוסף ורכישת חבילות נופש במבצע נא לחצו על הקישור .