יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

הגלגל הענק של לונדון

תיירים רבים רואים בלונדון יעד תיירותי מופלא. לונדון היא העיר הבירה של אנגליה ומהווה את אחת הערים המעניינות והגדולות באירופה. לטייל בלונדון זאת משימה לא קשה מבחינה אסטרטגית אבל לא קלה מבחינה כספית. לכן - למי שאינו מכיר חבר בלונדון (אפשרי בהחלט דרך FACEBOOK) מומלץ באמת להסדיר טיול מאורגן ללונדון על ידי חברה המתמחה בארגון של טיולים מאורגנים כמו אגד תיירות. טיסות ללונדון ניתן לקנות או באתר אגד או באתרים כמו אל על וחברות אחרות.


אחרי שהסדרנו את כול הנושאים החשובים לטיול אנו יכולים לחפש אטרקציות למטייל בלונדון. 
  • העיר 
  • מוזאונים
  • פארקים
  • גן החיות
  • גלגל ענק
  • מסעדות ציפס אנד ציפס
  • ברים
  • ועוד.

הפעם בחרתי להציג את הגלגל הענק של לונדון. הגלגל הענק של לונדון מהווה אטרקציה מרכזית ממנה ניתן להשקיף לכול העיר וליהנות מנוף מדהים המאפשר לחוות את הבירה  הבריטית בצורה מיוחדת.

לונדון London big wheel - EYE






אוכל בלונדון - FISH AND CHIPS

רוצים להכיר את התרבות הלאומית של הבריטים? האוכל הלאומי של הבריטים הוא דג מטוגנן די דומה שניצל עם תוספת של תפוחי אדמה מטוגנים הידועים בשם צ'יפס.  בלונדון חיים יותר מ- 7מיליון אנשים. לונדון היא בירת בריטניה והעיר מהווה את מרכז התרבות הגדול בבריטניה ואת אחת הערים הגדולות באירופה.

כאשר אנו מטיילים או באופן עצמאי עם חברים או עם קבוצה כחלק מסוג של טיול מאורגן ללונדון אנו צרכים לאכול. אז איפה אנו אוכלים?








ויזה לבריטניה

כאשר אנו רוצים לטוס לבריטניה בתור תיירים לתקופה קצרה  למשל כחלק מסוג של טיול מאורגן ללונדון אנו לא חייבים ברוב המקרים להצטייד בוויזה. כול ישראלי יכול טוס ולהיכנס לאנגליה ללא אשרת כניסה למעט מקרים יוצאי דופן. פרטים נוספים אפשר לקבל בשגרירות בריטניה בישראל.

וויזת תיירות או וויזת לימודים יצריכו הכנה שונה והגשה של מסמכים כולל הרשמה וכולי. אולם אנו אתר טיולים ולא אתר המתמחה בעבודה בחו"ל ולכן לא נכתוב על כך למעט קישור לאתר השגרירות שם יש את כול המידע.



טיול ללונדון - מדריך חסכון

לונדון מהווה יעד תיירותי מובחר במרכז אירופה. ההיסטוריה של לונדון כמרכז תרבות עולמי ידוע לכולם עוד מתחילת המאה. ישראלים רבים בוחרים לטייל בלונדון ולספוג תרבות אירופאית קרה ואפרורית. כאשר חלקם בוחרים להגר ולגור באזור הקריר. המזון הלאומי של האנגלים הוא דג מטוגן עם ציפס - FISH AND CHIPS. בכול מקרה במאמר זה אנו נתמקד בטיפים טובים גם למי שטס ללונדון עם חבילות טיסה ללונדון או למי שבחר לקנות טיול מאורגן ללונדון בחברת תיירות מסודרת.

טיפים לחסכון בלונדון:


לימוד סינית לתיירים ומטיילים

סין היא מדינה מרשימה ומעניינת המאפשרת לתיירים או מטיילים רבים מגוון רחב של אפשרויות מלבד טיול באמרי מורשת מפורסמים. סין היא ללא ספק הכלכלה הצומחת ביותר בעולם לימוד השפה הסינית הופך לפופולארי ביותר בכול האוניברסיטאות בעולם. במאמר זה נביא כמה סרטונים קצרים ללימוד השפה הסינית. הסרטונים פשוטים וקלים ללימוד מהיר. ידעת השפה תעזור לנו כתיירים אפילו אם אנו מגיעים כחלק מקבוצה של טיול מאורגן לסין.







טיפים למטייל בסין

תיירים ישראלים מגיעים לסין מידי שנה. סין מהווה את אחד היעדים המיוחדים והקסומים במזרח כולו. תרבות בצמיחה, כלכלה מובילה לצד מסורת ארוכה ותרבות מרתקת ועתיקה. מטיילים רבים בחורים לטייל בסין במסגרת של טיולים מאורגנים לסין המודרכים על ידי מדריך מוסמך שמכיר את האזור. אולם מטיילים שאינם מטיילים במסגרת שכזו ובעצם הם עצמאיים בשטח חייבים להכיר לעומק את הנושאים הבאים בהם נדון במאמר זה: 
  • ויזה 
  • עשה ואל תעשה
  • שגרירות

ויזה לסין

כול ישראלי חייב באשרת כניסה ויזה למדינת סין. את הויזה אנו מוציאים בשגרירות סין. מהלך העבודה הוא 4 ימים. יש להביא דרכון בתוקף לפחות לחצי שנה ו-2 תמונות פספורט. השירות בתשלום.

עשה ואל תעשה - מדריך בטיחות למטייל

סין היא מדינה ידידותית בדרך כלל אולם יש כללים בסיסים שעליהם אנו צרכים לשמור בזמן טיול בסין.

  • הסינים יורקים ברחוב אל תעשה זאת.
  • אל תשאל שאלות שנוגעות לפוליטיקה ונשאים רגישים.
  • אל תכנס שלאלות בנוגע לזכויות אדם.
  • תשתדל לא ללחוץ ידים.
  • לא להשתמש בידים בזמן שיחה.
  • לא לצעוק או לקלקל
  • להוריד את הנעלים בכניסה לביתו של המארח.
שגרירות -
בשגרירות סין בישראל או בתאילנד או במדינות הקרובות אתם יכולים לקבל את השירותים הקונסוליירים הדרושים כמו הארכת וויזה חידוש ויזה וכולי.








נופים מסין - החומה הגדולה

כחלק מסדרת המאמרים שלנו על סין כתבנו את המאמרים הבאים:




הפעם בשונה מבמאמרים הקודמים בחרנו לכתוב דווקא פוסט קצרצר שמביא אותנו אל מעמקי הטבע הפראי של סין ומציג את החומה הגדולה של סין כפי שצולמה על ידי מטיילים. במאמרים קודמים כתבנו על סין ועל החומה הגדולה הפעם בחרנו להציג לקט תמונות מעניין שצולמו באחד מאותם טיולים מאורגנים לסין ועלו לרשת להנאתם של כולנו.

טיול בסין ONLINE


רוצים לטייל בעולם? מתכננים טיול מאורגן לסין ורוצים להרגיש את החוויה כמה ימים לפני? הסרטון שמובא לכם הפעם הינו סרטון מקסים המתאר בתמונות את המראות והתרבות הסינית במלוא קסמה ויופייה מקווה שתיהנו.

סין - דרך עדשת המצלמה







החומה הגדולה של סין - סיור ווירטואלי

החומה הגדולה של סין נבנתה במאה ה 5 לספירה. החמוה נבנתה מלבנים על ידי מאות פועלים סיניים ומטרתה פשוטה סימון הטריטוריה והגנה על שטחי המדינה. הסינים סבלו המתקפות חוזרות ונשנות של שבטים ברברים ממונגוליה. אורך החומה הוא מעל 8,000 קילומטר ופרטים מדויקים נוספים ניתן לקרוא באתר וויקיפדיה.

החומה הגדולה - תרבות סינית  

החומה הגדולה של סין היא ללא ספק אחד המבנים המרשימים ביותר בהיסטוריה של כול העמים בכלל ושל העם הסיני בפרט. הסיבות להקמתה היו ביטחוניות והיא הוקמה בין המאה ה 5 ל- 6 לספירה. כאשר אנו מטיילים לאורך החומה אנו רואים את הגודל העצום של מדינת סין ומבינים את החשיבות של ניהול נכון, חריצות ודייקנות. למי שהיה באחד מאותם טיולים מאורגנים לסין בוודאי התרשמתם מהתרבות הסינית מהדייקנות, מהתרבות העשירה. התרבות הסינית הביא ומביא לנו מוצרים מופלאים מידי יום ומלבד החומה הגדולה ומבנים אחרים אנו יכולים לראות את אומנות הלחימה קונג פו כחלק מהתרבות המדהימה של סין. 

BBC סרט על החומה הגדולה של סין אחד משבעת פלאי עולם






טיול אתגרי לסין

שלום חברים כחלק משבוע סין - בחרתי לכתוב על טיול אתגרי להרים המושלגים והמופלאים. בטיול מסוג זה די בדומה לאותם טיולים מאורגנים לסין או לכול מקום יש חשיבות בהכנה מראש ובחירת מדריך מקצועי. מעטים הם המטיילים שיכולים להרשות לעצמם טיול אקסטרים בתנאים קשים ללא הכרות אמיתית ונכונה עם השטח.

כמו שאתם בטח יודעים כאשר אנו באחד מאותם טיולים מאורגנים לסין אנו מלויים על ידי מדריך מקצועי בלע ניסיון של שנים והכול מוגש למטייל בצורה ברורה , מסודרת ומקצועית. הבעיה שלנו היא כאשר אנו מטיילים לבד ובמיוחד כשמדובר בטיולי אקסטרים באזורים קשים. כאן יש חשיבות רבה לכול ההכנות המוקדמות כאשר תכנון הוא מילת המפתח. 

דוגמה לטיול אקסטרים

למידע נוסף ורכישת כרטיס טיסה לחצו כאן 


הכתבה נכתבה בשיתוף פעולה עם האתר המטיילים של ישראל - טריפ-טיפ מסלולי מטיילים מומלצים

רשימת ציוד לטיול לסין

למי מכם שזאת הפעם הראשונה שאתם יוצאים לטיול בסין אני ממליץ לקרוא היטב את הפוסט הבא. בחירה של ציוד קמפניג הינה משימה חשובה ורצינית אם אנו רוצים לטייל בהנאה וחשוב יותר בבטחה.  ציוד מחנאות ה GEAR שלנו בעצם שומר עלינו מהתנאים השונים ששוררים בטבע. למי מאיתנו שלא יוצא עם מדריך כחלק מאיזה טיול מאורגן לסין או כחלק מדיל של חבילת נופש לסין אני ממליץ להתייעץ עם מומחה בכול מה שקשור לבחירת ציוד מחנאות מקצועי. 

בחירת ציוד מחנאות מקצועי

כאשר אנו מטיילים במדינה גדולה כמו סין עלינו לקחת משתנים רבים בחשבון. אופי הטיול, תנאי השטח השונים במהלך הטיול וכולי. אחרי שנתכנן את כול זה בצורה מדויקת נוכל ללכת מרכז למטייל בהנהלת מר ראובן אתר שם תמצאו מידע אמיתי ציוד מחנאות מאנשים שהיו ועשו את המסלולים הקלים והקשים גם יחד. אני לא שולח אתכם לחניות בקניונים מסיבה פשוטה שם יש מוכרים אצל ראובן יש מטיילים מקצועיים שבאמת היו בחמוה הגדולה ולא ימכרו לכם ציוד מחנאות לא מתאים. תתפלאו המחירים שלו גם הכי זולים שמצאתי.

רשימת ציוד

  • שק שינה
  • אוהל מטיילים
  • תרמיל גב למטיילים
  • גרביים למטייל
  • נעלים למטיילים
  • נעלים אטומות למים
  • פנס למטיילים
  • מכנסים לטארקים
  • נעלי הליכה.
  • ועוד פרטים חשובים


סרטון על הנופים בסין



המאמר נכתב בעזרת אתר המטיילים של ישראל 
www.trip-tip.co.il


טיול מאורגן לסין - החומה הגדולה

סין מהווה את אחת המדינות המרתקות ביותר בעיני. התרבות, ההיסטוריה, היופי והעוצמה כולם מושכים אותי לכתוב על סין שוב ושוב. הפעם בחרתי לכתוב על טיול לבייג'ין. במהלך גלישה ברשת האינטרנט מצאתי סרטים מרתקים שצולמו במסגרת טיולים מאורגים לסין. בסרט ניתן לראות מאות תמונות ונופים מרהיבים מהחומה הגדולה. יש שם הסבר מרתק על מהות המנעולים וכיצד הם משמים כאות למסירות , נאמנות ומזל טוב לזוג נשוי.

טיול מאורגן לסין למה זה כדאי?

טיילתי בהרבה מקומות בארץ ובעולם. נכון זה כיף לטייל לבד לחוות את המקום על הבשר ולהיעזר בספרים של LONLYPLANT . לטייל לבד זאת חוויה יוצאת דופן שלא נשכחת לעולם. החוויה מצריכה הכנותצ מראש כמו הכנת רשימה ציוד מחנאות ולפעמים הקמה של מערך קמפינג בטבע. לצערי לא כולם מוכנים לטיול מסוג זה.

טיול מאורגן מהווה אלטרנטיבה שפוייה למי שרוצה לטייל באזורים עצומים להספיק הרבה וללמוד ערך מוסף רב על המקום. מדריך מטיילים הוא אדם מקצועי בעל ידע רב בכול מה שקשור לטיולים ולמקום בוא אנו מטיילים. כאשר אנו קונים חבילת נופש לסין אנו לא רק יוצאים לטיול מאורגן בסין ומלווים על ידי מדריך מקצועי שמשיג לנו הנחות וחוויות שלא ניתן למצוא או להשיג לבד. לכן טיול מסוג זה יהיה מתאים למי שמוגבל בזמן ורוצה לטיל בסין או בחול בכלל בתקופת החגים.

טיול בביג'ן סרטון