יום שני, 29 באוקטובר 2012

טיסות זולות לתאילנד


מלונות בתאילנד
איך מוצאים טיסות זולות באמת?



חבילות נופש - חופשה בחו"ל היא אולי הדרך היחידה שלנו כישראלים לצאת מעט מהשגרה ומ"סיר הלחץ" שבו אנו חיים. יש לכך, כנראה, סיבה הגיונית מאוד: מחקרים הנוגעים למדד האושר ולדרכים להשיגו, הגיעו למסקנה גורפת שאחד הדברים החשובים בחיים הוא צבירת חוויות מהנות. אם כך, מה יותר חווייתי מחופשה חו"ל?
אז אחרי שהחלטנו על החופשה, וכמובן על היעד – נותר למצוא טיסה במחיר שישאיר לנו קצת כסף גם להנות ממה שיש למקום להציע. אז, איך מוצאים טיסה זולה באמת? הנה כמה טיפים:
1)      הזמינו את כרטיסי הטיסה זמן רב מראש ככל שתוכלו. מדובר כאן בעניין פשוט, אבל קריטי – הכרטיסים הראשונים בכל טיסה נמכרים במחירים הנמוכים ביותר, וככל שמתמעטים המושבים על המטוס – המחירים עולים בהדרגה עד למחירים הגבוהים ביותר עבור המקומות האחרונים שנותרו. אם, למשל, אתם מתכננים חופשה בתאילנד בחורף – בררו לגבי טיסות פנים בתאילנד כבר בקיץ או אפילו לפני ותוכלו לחסוך לא מעט כסף. חשוב לדעת שכרטיסי טיסה ניתן לקנות אפילו 11 חודשים מראש. אם תצליחו לקנות זמן רב כל כך לפני הנסיעה המתוכננת – תוכלו להרוויח מאות דולרים על כרטיסי הטיסה.

הזמנת כרטיסים ברשת


2)      רשת האינטרנט היא כבר לא סוד כמוס. אפשר למצוא ברשת הכל – ובמחירים הזולים ביותר. באינטרנט ניתן לחפש כרטיסי טיסה לכל מקום בעולם, בשלל מחירים ותנאים. לפני שאתם מבררים אצל סוכן נסיעות – חרשו את הרשת. יש לא מעט אתרים שמספקים כרטיסים של הרגע האחרון, וישנם כאלה שאפילו יערכו בשבילכם את ההשוואה בין האתרים השונים. אחרי כן תוכלו להשוות את המידע שקיבלתם עם ההצעה שתקבלו מסוכן הנסיעות שלכם. סביר להניח שהמחיר שתקבלו ממנו יהיה גבוה מהמחירים באינטרנט. כאן, יש לכם קלף מיקוח חשוב – תוכלו להוכיח לסוכן הנסיעות שמצאתם כרטיס זול יותר. אתם תתפלאו להיווכח באיזו קלות תוכלו להשיג מחיר סביר והגיוני לכרטיס הטיסה שרציתם. לכן, אל תזמינו כרטיסים בשום מקום לפני שבדקתם היטב ברשת.
3)      רכשו כרטיסים בחברות Low Cost. החברות הללו מתמחות בתמחר נמוך של טיסות. איפה ה"עוקץ"? מחיר הכרטיסים אינו כולל ארוחות, שתייה ולעיתים אפילו יותר ממזוודה אחת – ועל אלה תיאלצו להוסיף לא מעט כסף. גם האפשרות לבטל או לדחות את הטיסה תעלה לכם ביוקר. לעומת זאת, המחירים זולים בהרבה ובהחלט משתלמים, בעיקר לאלה שמעוניינים לחסוך. בשביל להזמין מהחברות הללו תצטרכו לחפש אותן באינטרנט ולהזמין כרטיסי טיסה בעצמכם – והכל באנגלית, מפני שאלה הן לא חברות ישראליות. אז אולי זה לא מאוד נוח, אבל זה בהחלט זול משמעותית ממחירי הטיסות הסדירות. את הסנדוויצ'ים, מקסימום, תביאו מהבית.








תיירות קולינרית - אוכל באנטליה


מסעדות באנטליה
אוכל באנטליה  - חוויה גסטרונומית אמיתית

אנטליה היא ללא ספק אחת מערי הנופש המרהיבות ביותר באזור אגן הים התיכון. אנטליה שוכנת בדרומה של מדינת טורקיה לחופו של הים התיכון. אנטליה מציעה למבקריה שלל אפשרויות תיור, בילוי ופנאי. אנטליה תתאים לכל סוג תייר ומשלבת אטרקציות שונות המיועדות לכל סגנון ועניין. אנטליה ידועה כאתר נופש המציע קלאבים מפוארים, מסעדות ומועדונים לצד אתרים היסטוריים ומסלולי טיול בטבע המקיף אותה. בנוסף, אנטליה ידועה במטבח העשיר שלה ובחוויה הקולינארית יוצאת הדופן אשר מלווה כל תייר בעת שהותו בעיר.

אוכל טורקי


המטבח הטורקי ידוע כמטבח עשיר ומגוון אשר השפיע רבות על תרבות האוכל העולמית. האוכל הטורקי עשיר בטעמים ותבלינים ועל כן, כל תייר באשר הוא ימצא את המאכל המתאים לו ולטעמו האישי. בין המאכלים המסורתיים ניתן למצוא לא מעט מאכלים מוכרים: בורקס טורקי, קבאב, שווארמה, שישליק, פודינג אורז ובקלוואה. אולם, באזורים המתויירים המבחר עצום ופונה לכל קהל יעד החל במאכלי ים ודגים וכלה באוכל סיני, איטלקי, צרפתי ואפילו יפני. בזכות החקלאות המפותחת באזור, הירקות ופירות הינם מרכיב בלתי נפרד מהתפריט המסורתי. ארוחה טיפוסית תורכב מבשר כבש או בשר טלה לצד ירקות טריים, שקדים, מאכלי קטניות שונות ותיבול מגוון ועשיר. הקינוחים הטורקיים גם הם מסמלים את אופיו הים תיכוני של האזור ומבוססים על דברי מאפה מתוקים כדוגמת בקלוואה או כנאפה. גם פירות עסיסיים ישמשו כקינוח בהתאם לעונה.

באנטליה לא נשארים רעבים


חבילות נופש לאנטליה מציעות מגוון רחב של בילויים ואטרקציות ולישראלים אין מה לחשוש בקשר למזון. מרבית התיירים הפוקדים את אנטליה שוהים בבתי המלון ובקלאבים המפוארים. אותם קלאבים מציעים לתייר שהות על בסיס אירוח "הכל כלול". וכך, מוצא עצמו התייר הממוצע מוקף בכל טוב וללא הרף. הקלאבים באנטליה ידועים ברמת האוכל הגבוהה, בשפע הארוחות והאוכל המוגש בהן. אלו המעוניינים לצאת מחוץ לתחומי המלון ימצאו בעיר אנטליה שפע מסעדות ובתי קפה. מבחר המסעדות הוא רב ומשלב בין מאכלים מקומיים למאכלים בינלאומיים נפוצים. כמו כן, ניתן למצוא באנטליה דוכני מזון טרי וזול. אין ספק שכל תייר אשר שב מאנטליה חוזר עם משקל עודף. אולם, מיותר לציין שהחוויה הקולינארית הינה חלק בלתי נפרד מחופשה מושלמת ביעד מושלם

למידע נוסף ורכישת חבילות נופש במבצע נא לחצו על הקישור .