יום שלישי, 16 בנובמבר 2010

קצת על ציוד מחנאות

בחירת ציוד מחנאות מקצועי ומתאים לקראת הטיול המתוכנן יכולה להקל עליכם במידה ניכרת במהלך הטיול ואף לחסוך לכם כסף. רבים הם המטיילים שקונים ציוד שהוא מעל ומעבר למה שהם באמת צריכים לטיול שלהם או לחילופין שהם לא נערכו מספיק לתנאים שהם פגשו בדרכם בטיול. השיקולים ברכישת הציוד לטיול שלכם יושפעו כמובן לפי היעד שלכם, תנאי מזג האוויר וסוג הטיול שאתם מתכננים לעשות. נשמח לתת לכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר לטיול שלכם.

ציוד מחנאות איכותי איך בוחרים?

  • השק השינה ישמש אתכם בחלק מהטיול כמיטה לשינה, לא צריך להסביר כמה חשוב שתישנו טוב כדי שתוכלו ליהנות מהטיול שלכם. מלבד זאת, שק השינה מטפל בטמפרטורה שלכם בזמן השינה.נכון שכולם מעדיפים שק שינה קל וקומפקטי שלבסוף יתמקם בתרמיל שלכם בדרכים במהלך הטיול..
  • ראשית תבררו מהי הטמפרטורה הכי נמוכה שתימצא באותו יעד בטיול, על פי זה תכוונו את הרמה התרמית שאתם צריכים מהשק שינה שלכם. גם המחיר משחק קצת תפקיד, המשקל של השק, הגודל שלו, והבידוד שהוא מסוגל להעניק לכם. בסופו של דבר ישנם מגוון אפשרויות לכל מטרה
  • התרמיל שעל גבכם חשוב אף הוא במהלך טיולכם, גם אם תעשו זאת בהליכה רגלית וגם אם תמצאו את עצמכם בטיול רכיבה על סוסים כל הדברים החשובים שלכם יצטרכו להיות עליכם. בחירת התרמיל צריכה להתבסס אך ורק על הנוחות שלכם, לכל אדם מבנה גוף שונה המלצה לאו דווקא תעזור פה.אם אתם משפחה שמטיילת עם תינוק, מומלץ להתאים מנשא לתינוק שישמש אתכם בטיול.
  • הנעליים ילווה אתכם בכל צעד וצעד בטיול, כל עוד אתם לא יחפים כמובן. בטרקים, במסלולים השונים ובשטח מומלץ שתהיו עם הנעליים הנכונות ביותר בשבילכם.היצע הדגמים הרחב בחנויות השונות מאפשר לנו לבחור בין מגוון ענק של נעליים, חלקם מותגים מוכרים וחלקם פחות. בחירת נעליים צריכה להתחיל בראש ובראשונה בנוחות שלנו כאשר אנחנו מודדים את הנעל, וגם מדידה זאת מומלץ לעשות עם גרב עבה שלא יקרה חלילה מצב שהנעל תהיה קטנה או גבולית בגודלה.
  • האוהל ישמש עבורכם כבית לישון ולנוח בו בחלק מהטיול, רבים ממעיטים להשקיע ולהבין את חשיבות האוהל בטיול. לאוהל הגנה מאוד משמעותית בתנאי מזג האויר והאקלים בטיול, האוהל גם מגן עליכם מבעלי חיים, חרקים, וזוחלים במהלך השהות באוהל. בחירת האוהל תותאם על פי תנאי האקלים הצפוי לכם, כמובן שגם למשקל יש משמעות ולקלות ההרכבה והסגירה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לישון רטובים באוהל בקור באמצע הטיול שלכם.
סרטון- קצת על החשיבות של אוהל מטיילים