יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

טיול מאורגן לסין - החומה הגדולה

סין מהווה את אחת המדינות המרתקות ביותר בעיני. התרבות, ההיסטוריה, היופי והעוצמה כולם מושכים אותי לכתוב על סין שוב ושוב. הפעם בחרתי לכתוב על טיול לבייג'ין. במהלך גלישה ברשת האינטרנט מצאתי סרטים מרתקים שצולמו במסגרת טיולים מאורגים לסין. בסרט ניתן לראות מאות תמונות ונופים מרהיבים מהחומה הגדולה. יש שם הסבר מרתק על מהות המנעולים וכיצד הם משמים כאות למסירות , נאמנות ומזל טוב לזוג נשוי.

טיול מאורגן לסין למה זה כדאי?

טיילתי בהרבה מקומות בארץ ובעולם. נכון זה כיף לטייל לבד לחוות את המקום על הבשר ולהיעזר בספרים של LONLYPLANT . לטייל לבד זאת חוויה יוצאת דופן שלא נשכחת לעולם. החוויה מצריכה הכנותצ מראש כמו הכנת רשימה ציוד מחנאות ולפעמים הקמה של מערך קמפינג בטבע. לצערי לא כולם מוכנים לטיול מסוג זה.

טיול מאורגן מהווה אלטרנטיבה שפוייה למי שרוצה לטייל באזורים עצומים להספיק הרבה וללמוד ערך מוסף רב על המקום. מדריך מטיילים הוא אדם מקצועי בעל ידע רב בכול מה שקשור לטיולים ולמקום בוא אנו מטיילים. כאשר אנו קונים חבילת נופש לסין אנו לא רק יוצאים לטיול מאורגן בסין ומלווים על ידי מדריך מקצועי שמשיג לנו הנחות וחוויות שלא ניתן למצוא או להשיג לבד. לכן טיול מסוג זה יהיה מתאים למי שמוגבל בזמן ורוצה לטיל בסין או בחול בכלל בתקופת החגים.

טיול בביג'ן סרטון