יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

טיול למרוקו


הקסם של צפון אפריקה
בשנים האחרונות טיולים לצפון אפריקה הפכו להיות להיט לא קטן. אין ספק שכיום עם המהפכות השונות בעולם הערבי ניתן יהיה לראות כיצד מדינות שבעבר אי אפשר היה להיכנס אליהן הופכות להיות ליעדים תיירותיים מבוקשים ביותר. טיולים למרוקו למשל הם כבר כאלו שישראלים רבים ביצעו בשנים האחרונות.



מרוקו היא מדינה ענקית שיש בה לא רק תרבות מפוארת אלא גם נוף מיוחד במינו ואינספור אתרים תיירותיים שיכולים להרשים גם את אלו שכבר ראו חלקים רבים מהעולם הגדול. ביקורים בערים שונות במסגרת טיולים במרוקו יכולים להציג לכל תייר כיצד מדובר במדינה עם עבר מפואר אך גם עם עתיד חדש ומרתק מאוד.

עבור רבים מדובר בטיול שורשים
בישראל יש עולים ותיקים רבים שהגיעו לאחר קום המדינה ממדינות שונות בצפון אפריקה. לכן ברגע שהתבשרו חלק מעולים אלו שמרוקו היא מקום שניתן לבקר בו כתייר, הפכה המדינה ליעד מבוקש מאוד עבור מי שעבורו טיולים למרוקו הם חזרה לשורשים. מדובר בטיול שונה לגמרי עבור לא מעט אנשים בישראל.

עם כל הכבוד לתייר המגיע בכדי לראות מקומות מיוחדים או לבקר בשכונות אקזוטיות שונות הרי שמי שנולד במרוקו או מי שהוריו הראו לו תצלומים של שכונת מגוריהם, ירגישו כיצד הם חווים חוויה נדירה ביותר כשהם עומדים במקומות ילדותם או הילדות של הוריהם. מדובר בהתרגשות עצומה שישראלים רבים חיכו לה שנים.

מהמדבר ועד לכרך הגדול
טיולים למרוקו הם כאלו שיש להם ביקוש גדול מאוד ולא רק בישראל. לא מעט אנשים בעולם הגדול מעוניינים לראות במו עיניהם כיצד נראה מדבר הסהרה וכיצד מתנהלות להן ערים ותיקות במרוקו. לכן ניתן לראות כיצד מטיילים רבים מגיעים לכל פינה אפשרית במדינה זו ונהנים בצורה מיוחדת הרבה יותר מאשר במדינות רבות.

כיום מרוקו היא חלק מאפריקה המפותחת יותר וניתן ליהנות בה מחיי לילה עשירים ביותר וממגוון אפשרויות למפגש עם חברה מודרנית ומרתקת מאוד. שילוב של ישן וחדש מאפיין מקומות שונים במדינה זו וכל תייר מרגיש כיצד טיולים במרוקו מציגים בפניו שילובים מיוחדים שהופכים אתרים מסוימים ליוצאים דופן.

למידע נוסף הקלק כאן